دانستی ها

رویه ارسال سفارش

آماده‌سازی محصول جهت ارسال سفارش

بعد از پرداخت و ثبت نهایی سفارش، واحد پشتیبانی سفارش شما را در اسرع وقت به واحد انبارداری ارسال کر‌ده و واحد انبار با پردازش و بسته‌بندی محصول آن را در زمان‌های تعیین شد‌ه به واحدهای پستی تحویل می‌دهد. توجه داشته باشید بسته‌ای که تحویل شما می‌گردد، می‌بایست بدون زدگــی یا پاره‌گی باشد، در غیر اینصورت از گرفتن بسته اجتناب کنید.

نحوه ارسال سفارشات

از آنجایی که با توجه به نوع کالا، اندازه، ارزش آن، شرایط ارسال و چگونگی آن متفاوت می‌باشد. ما در Bemarz مبنا را بر تعامل با مشتری قرار داده و در بیشتر مواقع با تماس و داد‌ن پیام به مشتری و صلاح دید وی و بررسی پیشنهادات متفاوت، بهترین راه ارسال کالا و دریافت آن را انتخاب و انجام خواهیم داد. (بخصوص در مورد کالاهای بزرگ)

زمان ارسال کالا:

زمان ارسال کالای خریداری شد‌ه در سایت بی‌مرز طی یک روزکاری می‌باشد و بعد از انتخاب نحوه ارسال توسط مشتری مراحل اجرایی آن شروع می‌شود، که در هنگام نهایی سازی سفارش خود می‌توانید روش ارسال کالا را تعیین نمایید. بدیهی است که مشتریان محترم می‌بایست با در نظر گر‌فتن ارزش کالا و شرایط ارسال و کیفیت آن بهترین راه را انتخاب نموده تا دچار مشکل نشوند.

هزینه ارسال کالا:

هزینه ارسال کالا با مشتری می‌باشد. با این حال سایت بی‌مرز برای مشتریان ویژه خود و همچنین در طرح‌های ویژه فروش، ارسال رایگان دارد.

رویه ارسال سفارش

1. ارسال رایگان از پست پیشتاز

ارسال با پست پیشتاز

رویه ارسال سفارش با پست پیشتاز

سفارشات ثبت شد‌ه، تا قبل از ساعت 24 هر روز، صبح هر روز کاری بعد توسط واحد ارسال به شرکت ملی پست ایران تحویل، و ظرف 3 تا 6 روزکاری با توجه به مسافت تحویل شما می‌گردد. هزینه پست پیشتاز با توجه به وزن کالا و فاصله جغرافیایی بر اساس تعرفه‌های شرکت ملی پست ایران محاسبه و منظور می‌گردد. اما این روش برای شما مشتریان عزیز بصورت رایگان انجام می‌شود.

2 ارسال با تیپاکس 

ارسال با تیپاکس

رویه ارسال سفارش با تیپاکس

در این روش هزینه حمل نسبت به وزن کالای شما محاسبه می‌گردد و شرکت تیپاکس کالای شما را بیمه خواهد کرد. و همچنین تحویل کالا درب منزل شما صورت خواهد گرفت. ( مامور تیپاکس اجازه ورود به داخل پارکینگ، حیاط و منزل شما را ندارد.) نکته‌ای که در این روش وجود دارد پرداخت کرایه تیپاکس درب منزل صورت می‌گیرد. زمان تحویل کالا در این روش توسط تیپاکس معمولاً بین 24 الی 48 ساعت از زمان تحویل بار می‌باشد، که البته بسته به فاصله شهرها و شرایط مسیر ممکن است تغییر کند.

3– ارسال 24 ساعته با پست ویژه

این روش از نظر امنیت و سلامت کالایی مساوی و کمی کمتر از تیپاکس بوده ولی هزینه آن نسبت به تیپاکس کمتر یا تقریباً برابر است و برای کالاهای کوچک توصیه می‌شود. در این روش هزینه حمل نسبت به وزن کالای شما محاسبه می‌گردد و شرکت پست کالای شما را بیمه خواهد کرد. (مامور پست  اجازه ورود به داخل پارکینگ، حیاط و منزل شما را ندارد.)

زمان تحویل کالا در این روش معمولاً طبق زمان‌بندی اداره پست بصورت 24 ساعته و بصورت هوایی می‌باشد. نکته ارسال این روش این است که به مراکز استان‌ها و شهرهایی که دارای فرودگاه می‌باشد ارسال می‌شود. هزینه این پست 45 تومن ‌میباشد.

نکات مهم
  • مشتری موظف است هنگام مراجعه مامور پست در محل مشخص شد‌ه خود در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد. و در صورت عدم حضور در محل، می‌بایست با دفتر پست شهر خود هماهنگ نموده و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شد‌ه به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه و هر گونه آسیب به کالا و ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.
  • مشتریان عزیز نیز می‌بایست در زمان تحویل کالای خود از پست سلامت کامل کالا را چک نمایند، و در صورت وجود هرگونه نقص، کالا را به هیچ عنوان تحویل نگیرند. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی‌گیرد.
  • در مناسبت‌‌های خاص و روزهای پایانی سال، سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با تاخیر به دست مشتریان برسد.
  • دوستانی که در بخش‌های روستایی اقامت دارند حتما ارسال با پست پیشتاز را انتخاب نمایند.
  • خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت “پرداخت شد‌ه”، “در حال بررسی” و “ارسال شد” نمی‌تواند درخواست انصراف سفارش دهد. ولی تا قبل پرداخت می‌تواند انصراف دهد حتــی اگر کالا داخل سبد خرید وی باشد.

پیگیری مرسولات

برای پیگیری سفارش شما می‌توانید وارد لینک پیگیری سفارشات شوید که لینک کد رهگیری می‌باشد تا به سادگی نسبت به پیگیری سفارش خود اقدام نمایید.

خوشحالیم که بی‌مرز انتخاب شما است. فروشگاه اینترنتی بی‌مرز همراه همیشگی شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *